Panel za samoposlugu
Svaka tipična e-prodavnica omogućava onlajn:
- proveru statusa realizacije narudžbine
- proveru statusa uplate i platiti
- praćenje pošiljke
Naša prodavnica to naravno omogućava, ali kod nas imate potpuni pristup uređivanju svoje naružbine do trenutka njenog slanja.
Šta onda možete dodatno da radite preko našeg panela za samoposlugu?
-
Proveriti predviđen datum slanja i isporuke narudžbine.
Kod nas je sve jasno i ne morate pitati da li je proizvod dostupan, koliko dugo se čeka i sl.
odmah na stranici vidite dan kad će kurir doneti pošiljku na vaša vrata.
-
Proveriti stanje dovršenosti narudžbine.
Za mnoge artikle koje nabavljamo od različitih dobavljača, možete da proverite tačan datum kada ćemo dobiti svaki proizvod iz vaše narudžbine i kad će sve biti gotovo za slanje.
-
Dodavanje novih proizvoda već naručenim.
U poslednjem trenutku ste se prisetili da vam treba još jedna sitnica? To nije problem, ne morate da platite za sledeću pošiljku – dovoljno je dopisati proizvod već aktivnoj narudžbini dok nije poslata.
-
Obrisati proizvod iz narudžbine ili poništiti celu narudžbinu.
Predomislili ste se ili vam je narudžbina potrebna brže i ne želite čekati nabavku jedne stvari koja blokira pošiljku?
Dovoljno je obrisati proizvod iz narudžbine ili ga prebaciti u rezervacije, a kasnije staviti u sledeću narudžbinu koju planirate u budućnosti.
-
Rezervisati proizvode.
Ne želite da neko kupi poslednji primerak prozvoda ali ne želite da vam odmah šaljemo paket jer planirate još nešto kupiti narednih dana?
I to nije problem. Možete odgoditi slanje narudžbine do 14 dana i samostalno dopisivati sledeće proizvode.
Želite li nešto rezervisati za duže vreme? Nezavisno od mogućnosti zadržavanja slanja narudžbine, imamo sistem rezervacija u kom nakon delimične uplate za proizvod možete da ga rezervišete i za pola godine.
-
Promeniti način isporuke
Izabrali ste plaćanje unapred ali iz nekog razloga ne možete da uplatite zahtevan iznos? Možete samostalno promeniti način plaćanja na plaćanje pouzećem ili obrnuto.
-
Promeniti način isporuke i adresu za isporuku.
Pogrešno ste napisali adresu ili želite da vam se pošiljka isporuči na poslu umesto kod kuće? Pre nego što je narudžbina poslata, možete u potpunosti uređivati adresu i promeniti prevoznika.
Vašu adresu je teško naći? Napišite kuriru uputstvo koje će se odštampati na otpremnici.
-
Uređivati sadržaj fakture
Možete da izaberete koje stavke treba da obuhvata faktura (za ostale ćemo ispostaviti fiskalni račun).
Možete da promenite podatke o adresi na fakturi i odštampate fakturu neposredno sa naše stranice.
Ako vam je za uplatu potrebna profaktura, možete je takođe preuzeti neposredno na stranici.
-
Netipične potrebe?
Neposredno na stranici možete da proverite ko je odgovoran za vašu narudžbinu, dodate napomene za naše osoblje
ili ako nešto ne možete da napravite sami u panelu za samoposlugu, možete da pošaljete poruku putem posebnog komunikatora
koji će povezati vašu poruku s narudžbinom da se ne bi izgubila i da niko ne zaboravi na nju i sl.
Sve to (osim dugoročnih rezervacija) možete da uradite i bez kreiranja korisničkog naloga.
Nakon naručivanja na imejl ćete dobiti posebne linkove za pristup koji omogućavaju samostalno uvođenje promena, a istovremeno su zaštićeni od pristupa neovlašćenih osoba.
Kako uključiti panel za samoposlugu?
- prijavite se i uđite na karticu "moje narudžbine"
- ako nemate nalog, kliknite na odgovarajući link u imejlu koji smo vam automatski poslali kao potvrdu prijema narudžbine nakon što ste završili naručivanje.
Nazad