Da li mogu da rezervišem artikal koji trenutno nije dostupan?

Ne, primamo rezervacije samo za artikle koji su u određenom trenutku u ponudi.
U slučaju nedostupnih proizvoda nemamo verodostojne informacije kada i da li će se određeni artikal uopšte pojaviti i koliko će koštati, zato ne primamo rezervacije za proizvode za koje ne možemo da odredimo jasne uslove njihovog naručivanja.
Umesto toga, predlažemo da koristite sistem za obaveštavanje da je određeni proizvod ponovo dostupan u prodaji. Da biste uključili funkciju obaveštavanja, uđite na stranicu izabranog proizvoda i u odgovarajućem prozorčiću upišite svoj imejl, a kad se artikal pojavi, automat će poslati obaveštenje. To se može povezati sa rezervacijom drugih proizvoda koji vas zanimaju ii koji su dostupni u određeno vreme.
Primer: zanimaju vas proizvodi A, B i C. U nekon trenutku A i B su dostupni, ali je C nedostupan. Rezervišete A i B, a za C registrujete molbu za obaveštenje.
Kada se C pojavi, stiže obaveštenje i naručujete zajedno sva tri proizvoda. Na taj način imate garanciju da, do trenutka kad se pojavi C, niko vam neće kupiti A ili B.

Nazad