Može li se naručiti proizvod koji nije dostupan ili kog nema na stranici?

Generalno nije moguće naručivanje proizvoda koji nisu dostupni.

Ako neku stvar možemo da nabavimo u određenom roku i po transparentnim uslovima, ta stvar se nalazi na stranici sa statusom "po narudžbini" i može da se naruči normalno.
Ako proizvod ima status "nije dostupan" ili ne nalazi se na stranici, to obično znači da nemamo jasne informacije kada (i da li uopšte) biće dostupan i kolika će biti njegova cena.
S obzirom na to da se trudimo efikasno realizovati narudžbine prema transparentnim pravilima i da ne dajemo obećanja koja ne možemo da ispunimo, ne primamo narudžbine za stvari koje nisu dostupne.

Opcija "obavesti me kad proizvod bude dostupan"

Umesto da naručujete nešto što nije dostupno, preporučujemo da koristite opciju "obavesti me kad proizvod bude dostupan". Na stranici svakog nedostupnog proizvoda se nalazi odgovarajuće dugme i prozorčić za upisivanje imejla (osim ako ste prijavljeni – u takvom slučaju to nije potrebno).
Kada primimo molbu za obaveštenje, automat će poslati obaveštenje čim se proizvod pojavi.

Imajte na umu da su na stranici standardno prikazani dostupni proizvodi, odnosno ako ne možete da nađete artikal da biste registrovali svoju molbu za obaveštenje, postavite odgovarajući filter u opcijama pretrage.

Molbe za obaveštenje ne primamo putem telefona ili imejla.

Dešava se da tokom jednog dana kroz naše skladište prolaze hiljade proizvoda.
Nismo u mogućnosti da za svaki od njih proveravamo beleške i da tražimo koga je proizvod zanimao, zato je naš automatski sistem jedina opcija da dobijete obaveštenje. Unapred zahvaljujemo na razumevanju.

Dve izuzetne situacije

  • Ako je određeni artikal novina, odnosi se na marku koju imamo u ponudi, ali se ne nalazi na našoj stranici, najverovatnije će uskoro biti dostupan. Možete nam se takođe obratiti sa pitanjem – možda smo nešto propustili…
  • Ako neka marka uopšte nije u našoj ponudi, to znači da uopšte ne sarađujemo s njenim dobavljačem. Rado ćemo primiti vaše predloge vezane za proširivanje ponude, zato ako neki predlog bude zanimljiv, možemo da započnemo saradnju, pritom ne dobavljamo pojedinačne proizvode.

Dijagram iz istorijata dostupnosti

Na stranici svakog proizvoda se nalazi takođe dijagram dostupnosti. Proverite ga jer sadrži puno informacija.

  • Ako se proizvod redovno pojavljuje i nestaje, to znači da se trudimo da održavamo njegove zalihe na nivou koji odgovara potražnji ali može se desiti da je trenutno nedostupan. Ako je artikal u nekom trenutku nedostupan, na osnovu istorijata dostava možete da procenite njihovu učestalost i izračunate kada se može ponovo pojaviti u ponudi.
  • Ako je proizvod nedostupan najmanje nekoliko meseci ili nikad nije bio dostupan, to znači da je proizvod nedostupan kod distributera (više se ne proizvodi ili se ne uvozi zbog slabog interesovanja) ili smo završili saradnju s određenim dobavljačem. U tom slučaju nema smisla da nas pitate da li možemo da nabavimo taj proizvod jer njegov nedostatak kod distributera označava da nemamo gde da ga kupimo.
    Izuzetak su samo rezervni delovi za neke alate.
  • Moguće netipične situacije na dijagramu:
    • Na dijagramu se ne vidi dostava, a uprkos tome proizvod menja status u dostupan. Objašnjenje: proizvod je bio rezervisan, niko ga nije kupio a rezervacija je istekla.
    • Proizvod je sve vreme dostupan i duži period (nekoliko meseci ili godina) nisu označene dostave. Objašnjenje: prilikom poslednje dostave dobili smo količinu koja je dovoljna za duži period, npr. kupili smo veću količinu proizvoda iz limitirane serije koji neće biti dostupan na tržištu nakon isteka zaliha.
Nazad