Od početka našeg postojanja, naš prioritet je bilo obezbeđivanje najkvalitetnije podrške narudžbinama uz najveći mogući asortiman.
Ovo nije samo prazan marketinški slogan, već iza njega stoji niz konkretnih aktivnosti jer je spajanje ova dva cilja izuzetno teško. Za većinu naše konkurencije su ovi ciljevi kontradiktorni, naročito u onlajn prodaji u kojoj se dodatno suočavamo sa velikom cenovnom konkurencijom.
Ove ciljeve realizujemo uglavnom zahvaljujući:
- Namenskom, naprednom informatičkom sistemu koji neprekidno razvijamo.
- Za razliku od većine onlajn prodavnica, ograničavamo prodaju virtuelne robe i sve vreme povećavamo sopstveno skladište.
- Vodimo računa o kvalifikacijama, motivaciji i zadovoljstvu našeg osoblja.
Kao dokaz za navedene teze, navodimo nekoliko brojki:
Bez komplikacija sa dostupnošću robe smo realizovali 99.96% narudžbina,
od čega je 99.97% poslato u dogovorenom roku ili pre njega.
Svega 0.02% narudžbina je poništeno usled nedostatka robe i nedostatka alternativnih predloga.
U svom skladištu fizički raspolažemo 90675 artikala koji su spremni da se odmah pošalju i narednih 59407 proizvoda u skladištima 211 naših dobavljača sa kojima imamo integrisan informatički sistem i fiksni raspored dostava (obično svaki dan).
*) Ne odnosi se na proizvode koji se prodaju po individualnoj narudžbini.
Podaci na osnovu generisanih onlajn statistika za period:
12.24.2024 - 1.24.2025.
Kliknite da biste pogledali više statistika.